Maskineri
MOTOR | Yanmar 6lya2-stp, 440hk |
BYGGJEÅR | 2023 |
TIMETAL | 800 |
GIR | ZF280-1a med slureventil 2.47 i utveksling. Totaloverhalt i 2023 |
PROPELLAKSLING | Aksling og hylse skifta i 2023 |
PROPELL | 26 x 25 venstre 4-blad/ 24 x2 7 høgre 4-blad |
SIDEPROPELL | Baug (el.2x100ah) |
Kapasitet
LASTEKAPSITET | m³ |
DIESEL | liter |
HYDRAULIKK | Hydraulikkpumpe på gir. Fast pumpe (2014) |
Dekksutstyr
TEINEHALAR | Skude industri 500kg teinehaler med aluminiumkomposittskive. 2014-modell. Skive ny i 2020 |
GARNHALAR | Rapp Hydema HMH05 |
GARNGREIAR | Rapp Hydema HGA005, 80 cm |
PUMPER | 2×3” inntak til sjøkiste. 2024 5 x Rulepumper til manifold. 3 slangar til akterbrønn 2 slanger brønn framme 1 1/”2” slange til spyling av dekk |
ØVRIG | Kranfundament Sorteringsbord Rekkverk for montering akter og BB side på garnbinge/eksisterende rekkverk 2 styreposisjonar på dekk |
Elektronikk
EKKOLODD | Simrad Goxse 9” (2024) |
AUTOPILOT | Garmin GHC 10 (2014) |
KARTMASKIN | Raymarine hybrid touch e124 (2014) |
VHF | Simrad RS 35 (2014) |
RADAR | Raymarine |
BATTERI | Batteri baugpropell 2 x 100ah Start: 1 x 240ah Forbruk: 1 x 240ah Lading går via skillediodar slik at batteribankane ikkje tappar kvarandre. |
Innreiing
Defroster (2014) og Webasto.
3 x vindusviskarar (2014)
Hansketørkar (2020)
Om båten
Installert fabrikkny motor i 2024 hos Nautic Norway på Askøy. Gir vart totaloverhalt i 2023 og det vart skifta aksling/hylse.
Fartøyinstruks fornya i 2024. Det same gjeld DSB-kontroll, medan radiokontroll vart utført i 2023.
Alle botnventilar nye i 2023/2024.
Båten er registrert i Skipsregisteret NOR.
Tek utgongspunkt i at alle detaljar er korrekte, men kan ikkje garanterast.
Ta kontakt med Hummelsund Maritim AS om du ynskjer ytterlegare informasjon eller vil inspisere fartøyet.