Motor
MOTOR | Deutz dt67, 231 hk |
BYGGJEÅR | 2015 |
TIMETAL | 6500 |
GIR | ZF280-1 sluregir |
SIDEPROPELLAR | Nei |
PROPELLANLEGG | Nytt komplett propellanlegg 2024. 4 blader |
STYREMASKIN | Tenfjord |
Kapasitet
LASTEKAPSITET | 6.20 m³ (6.2 tonn) Plass til ca 4.000 kg rund fisk i container |
DIESEL | 1 100 liter |
HYDRAULIKK | Dobbel med frikopling |
FERSKVATN |
Dekksutstyr
GARNHALAR | Lorentzen 800 kg, teineversjon. Nye motorar i 2023 |
GARNGREIAR | Meydam. Ny gummi og sveisa riller i 2022 |
VINSJ | Ankervinsj, Lorentzen |
BOM | Lorentzen 300 kg m/vinsj. Sertifisert |
PUMPER | Lense og spylepumpe 1,5″. Montert i 2022/2023 |
Elektronikk
RADAR | Garmin |
EKKOLODD | Furuno FCV1100 |
AUTOPILOT | Robertson AP35 |
VHF | Lowrance (2022) |
GPS | Simrad GPS (2022), Sailor RT2048 |
KARTMASKIN | Olex R1 med ais og grib (2023) |
SPORING | Sporing med fangstdagbok |
DIV. ELEKTRONIKK | Nye dekkslys 2022 og 2024 Polarlight 300W baug lys 2023 Nytt el.anlegg (ikkje tavla) (2022) |
Sikkerhet
OVERLEVINGSDRAKTER | Nye i 2022 og 2023 |
PYROTEKNISK | Oppgradert i høve til krav |
EPRIB | Ny i 2021 |
FLÅTE | Ny i 2021 |
Innreiing
Lugar. Toalett med kvern. Bysse. Oppgradert i styrehus. |
Originalt ein Malo 32 som har blitt bygd på i hekken til 35 fot. Båten er særs påkosta.
Montert nytt komplett propellanlegg i 2024. 4 blad-propell. Nymalt hekkforlenging innvendig 2024. Alt av slangar og gjennomføringar i maskinrom er skifta ut i 2024. Nytt motorfundament i 2024. Sertifisert bom på 300 kg. Nye dekkslys i 2022 og 2024. Polarlight 300 w bauglys 2023 Nytt elektrisk anlegg utanom tavla (2022). Nytt toalett med kvern (2023). Ny varmtvasstank i 2022 Ny defrostar i 2023. Nytt kjøleskap i 2024. Ny pentry pumpe i 2023. Ny styresylinder frå Sleipner samt nye rattpumper inne og ute (2022). Nye slangar fra maskinrom til styresylinder i 2022.
Tek utgongspunkt i at alle detaljar er korrekte, men kan ikkje garanterast.
Ta kontakt med Hummelsund Maritim AS om du ynskjer ytterlegare informasjon eller vil inspisere fartøyet.