Motor
MOTOR | Iveco C90 380 8.7l, 410hk |
BYGGJEÅR | 2024 |
TIMETAL | 0 |
GIR | |
SIDEPROPELLAR | Baugthruster |
HJELPEMOTOR | Yanmar 6.5 kW |
BYGGJEÅR | 2022 |
TIMETAL | 50 |
Kapasitet
LASTEKAPSITET | 16.1 m³ (godkjend for bulk) |
DIESEL | 2 x 400 liter |
FERSKVATN | 100 liter |
HYDRAULIKK | 100 liter |
Dekksutstyr
GARNHALAR | Rapp Hydema 700 kg |
GARNGREIAR | Rapp Hydema m/arm |
BLØGGE/SKYLLEKAR | 2 x 600 liter |
DEKKSKRANE | Fassi F40 (995 kg/3.5m) |
PUMPER | 2 x lenespumper i lasterom 1 x lensepumpe lasterom 1 x lensepumpe i kvar ballasttank 1 x lensepumpe frå dusj |
Elektronikk
RADAR | Simrad 2004 (ny) |
EKKOLODD | Simrad S20 09 inne Koden CVS-118Mk II ute |
AUTOPILOT | Simrad Robertson AP35 |
VHF | Sailor 6215 VHF DSC ICOM IC-M401EURO |
KARTMASKIN | Olex |
SONAR | Furuno CH-181-2 Sonar CH-270 |
AIS | Ja |
ØVRIG | Transceiver unit CH-273 Satelittkompass (nytt) |
Innreiing
2 køyar. Bysse med Pyro Gamlem N-6280 Søvik type P24 + gasskoking og gasskomfyr. Toalett og dusj. Oppvarming frå Pyro og varmluft til sjøs. Pyro og elektrisk til kai.
Om båten
Blir levert med fabrikkny Iveco C90 380 8.7l, 410hk.
Delvis Rigga til not i 2017 med Fassi F40 krane på 995kg/3.5m, Fartøyinstruks nyleg godkjend 18.01.2024, ny periodisk forenkla kontroll skal utførast 27.05.2026 – 27.11.2026. Kranen har nyleg fått ny godkjenning for 5 nye år.
Ror- og akseltrekk utført i vinter i samband med klassing.
Vert seld med deltakarrett torsk 10-11 m n62° Region Sør.
Tek utgongspunkt i at alle detaljar er korrekte, men kan ikkje garanterast.
Ta kontakt med Hummelsund Maritim AS om du ynskjer ytterlegare informasjon eller vil inspisere fartøyet.