Motor
MOTOR | Caterpillar 3208 T, 260 hk |
BYGGJEÅR | 1999 |
TIMETAL | 13 000 |
GIR | Twin Disc 3,38:1 |
PROPELLANLEGG | West Mekan, Ø 1 000 mm. Slurekopling, fast propell |
SIDEPROPELL | Nei |
STYRING | Tennfjord |
Kapasitet
LASTEKAPSITET | 23 m³ isolert bulkrom (19 tonn makrell) |
DIESEL | 2 400 liter |
FERSKVATN | 1 000 liter |
Dekksutstyr
SNURPEVINSJ | Mjosundet 3 x 2 tonn |
NOKK | 1 tonn Lorentzen |
NOTBLOKK | Rapp 26″ |
ØYRAKAL | Ja |
NOKKE | 1 000 kg Lorentzen |
KRAFTBLOKK | 24″ Lorentzen m/tilt |
SPEL | Lorentzen 3 tonn |
GARNRULL | I stål |
GARNSTOPPER | HSA 01 |
GARNGREIAR | Meydam |
ØVRIG GARNRIGGIN | Garnrenner i aluminium |
KRANE | Hiab 027 forut Hiab 027 akter |
ANKERVINSJ | Lorentzen |
ØVRIG | 2 x Johnson 1 1/2″ spyle/lensepumper |
Elektronikk
RADAR | Furuno 24m (2010) |
EKKOLODD | Skipper ES 1080 (2010) |
AUTOPILOT | AP45 |
VHF | Sailor R2047 (2008) |
GPS | Furuno (2010) |
KARTMASKIN | Sailorsmate (2019), Seiwa MK3 (2010) |
SONAR | Furuno CH250 (2006) |
DIV. ELEKTRONIKK | AIS/GPS (2010) |
Innreiing
1 lugar med 3 køyar. Toalett og dusj. Bysse med Pyro-ovn. Kjøleskåp og frysar. |
Om båten
Bygd som livbåt og seinare bygd om til fiskefartøy.
Tek utgongspunkt i at alle detaljar er korrekte, men kan ikkje garanterast.
Ta kontakt med Hummelsund Maritim AS om du ynskjer ytterlegare informasjon eller vil inspisere fartøyet.