Maskineri
MOTOR | Yanmar 464 hk, 6cxbm-gt |
BYGGJEÅR | 2017 |
TIMETAL | 2 440 |
GIR | ZF 286 m/PTO og variabel hydr.pumpe. Sluregir |
THRUSTER | Hydraulisk Sleipner forut/akter |
Kapasitet
LASTEKAPSITET | 2.09 m³ fordelt på 3 tankar (1.98 tonn) |
DIESEL | 600 liter |
FERSKVATN | 50 liter |
Dekksutstyr
GARNHALAR | Rapp Hydema 300 kg |
GARNGREIAR | Meydam Junior |
TEINEHALAR | Turøy 700kg m/dobbel skjeve og rullar |
CONTAINER | 2 stk 400l container til lasterom forut. Container til teinetau under teinehalar |
ØVRIG | 2 styreposisjonar på dekk OxyGuard-anlegg Sorteringsbord 5 stk Rule-pumper for inntak av sjøvatn 3 stk Rule-pumper for lensing av brønn Garnbinge med plass til 60 garn Øvrig garnrigging på dekk |
Elektronikk
RADAR | Simrad NSO Evo2 |
EKKOLODD | Simrad NSO Evo2 |
AUTOPILOT | Simrad AP60 m/FU80 styrestikke |
VHF | Simrad RS40 B m/AIS sendar og mottakar (ny 2020) |
GPS | Furuno GP32 |
AIS | Class A JRC AIS System Proais A100 |
KARTMASKIN | Kartmaskin, Olex M3 /Barentswatch (2019) |
ØVRIG | DAB-radio Internett Defrostar Trimsystem, ZIP Wake Innstøypt røyr til asdic |
Innreiing
Toalett, vask. Varme i styrehus og motorrom på landstraum med eiga sikring
Om båten
Tek utgongspunkt i at alle detaljar er korrekte, men kan ikkje garanterast.
Ta kontakt med Hummelsund Maritim AS om du ynskjer ytterlegare informasjon eller vil inspisere fartøyet.