Motor
MOTOR | 250 hk Scania DS9 |
BYGGJEÅR | 2014 |
TIMETAL | 10 000 timar |
GIR | HC 168 4. 6:1 |
PROPELLANLEGG | Nogva cp diam 1.3 m |
Kapasitet
LASTEKAPSITET | 30 m³ (plass til 10 container) |
DIESEL | 2 x 1 000 liter |
FERSKVATN | 300 liter |
Dekksutstyr
GARNHALAR | Lorentzen 1 000 kg (2016) |
GARNGREIAR | Meydam (ein motor på presshjul) |
VINSJ | Mantelvinsj 500 kg |
SLØYEKAR | 2 x 1 000 liter |
CONTAINER | Krabbecontainer til romluke/lasterom, ca 5 m³. 2 x container på dekk |
Elektronikk
RADAR | Simrad 4G |
EKKOLODD | Hondex |
AUTOPILOT | AP60 med stikke ute og inne (stikke ute ny i 2022) |
VHF | 2 stk |
GPS | 2 stk |
KARTMASKIN | Olex |
DIV. ELEKTRONIKK | Mellombølgeradio, Skanti MarineDynamic fangstdagbok (2022) |
Innreiing
3 køyar. Bysse med kjøleskåp, hybelkomfyr. Toalett. Pyro P22, ny i 2021. Varmluftblåsar (2022) |
Om båten
Kan leverast med ny motor og gir i april 2024.
Motor vart bygd opp frå motorblokka i 2014 og rekna som ny motor etter dette iflg Nogva Svolvær. Opplyst timetal er rekna frå 2014. Elles har det vore gjort oppgraderingar i seinare tid med mellom anna ny mesan (2021), 3 stk redningsdrakter (2022), brannslukkingsanlegg i maskinrom (2022), ror i aluminium (2018), start- og forbruksbatteri (2022), Pyro (2021), GPS (2022).
Tek utgongspunkt i at alle detaljar er korrekte, men kan ikkje garanterast.
Ta kontakt med Hummelsund Maritim AS om du ynskjer ytterlegare informasjon eller vil inspisere fartøyet.