Motor
MOTOR | Nogva/John Deere, 154 hk v/2300 o/min |
BYGGJEÅR | 2000 |
TIMETAL | 18 900 timar |
GIR | Nogva AGF 1131, bytta til overhalt gir i 2022 |
SIDEPROPELLAR | Nei |
PROPELLANLEGG | Nogva hydraulisk vribart 3-blada propellanlegg med vingemeter på 950 mm |
Kapasitet
LASTEKAPSITET | 11,6 m³ (3,41 tonn) |
DIESEL | 1 000 liter |
HYDRAULIKK | Eige anlegg for kombivinsjen (2022) Eige anlegg for øvrig utstyr |
FERSKVATN | 450 liter |
Dekksutstyr
SNURREVADRIGG | Bom for løft Bom for notblokk Lorentzen kombivinsj Nokk, notblokk 2 stk snurrevadnøter |
LINERIGG | Linekveilar, Lorentzen type 1-10-1A søylemontert |
PUMPER | For lensing |
DIV. UTSTYR | Bløgge/skyllekar Container x 6 Mesan |
Elektronikk
RADAR | Ja |
EKKOLODD | Suzuki |
AUTOPILOT | Simrad AP35 |
VHF | 2 x Sailor |
AIS | Klasse B |
KARTMASKIN | Olex |
DIV. ELEKTRONIKK | GPS kompass, JRC |
Innreiing
Dickinson Bristol komfyr (diesel) |
Vannbåren varme i dørk og defroster samkøyrd mellom hvm og v.v-tank. |
2 køyar. Toalett |
Om båten
Sjeldan utgåve av Selfa 35 med sitjegruppe i rorhus.
Hausten 2021 vart det installert Victron MultiPlus-II 24/3000/70-32 for gunstig lading på landstraum og optimal 220V forsyning til havs.
Vinter/vår 2022 vart det gjort oppgradering med større hydraulikk og sett inn eit overhalt gir, samt gjort andre mindre oppgraderingar. Montert ballasttank forut.
Båten kan fiska innan fjordlinja jf dagens regelverk.
Tek utgongspunkt i at alle detaljar er korrekte, men kan ikkje garanterast.
Ta kontakt med Hummelsund Maritim AS om du ynskjer ytterlegare informasjon eller vil inspisere fartøyet.