Motor
MOTOR | Cummins QSB 5,9 l, 6 syl. 380 hk |
BYGGJEÅR | 2016 |
TIMETAL | 2 500 |
GIR | Nogva HC-168 |
SIDEPROPELLAR | Hydraulisk baugpropell, Sleipner |
PROPELLANLEGG | 4-blads vribart |
Kapasitet
LASTEKAPSITET | 2,437 m³ |
DIESEL | 2 x 320 liter |
HYDRAULIKK | 50-60 liter tank. Danfoss ventilblokk med magnetventilar. PTO på gir |
FERSKVATN | Nei |
Dekksutstyr
DEKKSKRANE | Fassi Micro 25 (995 kg) |
TEINEHALAR | Rapp Hydema HTL 06 Solent (ny og ubrukt) |
PUMPER | Sirkulasjon x 4, spylepumpe |
NOTUTSTYR | Binge i aluminium (ny og ubrukt) |
DIV. UTSTYR | Fylling av ballasttank Styreposisjon i baug (2019) |
Elektronikk
RADAR | Simrad |
EKKOLODD | Simrad |
AUTOPILOT | Simrad AP28 |
VHF | Simrad |
AIS | EM-Track |
KARTMASKIN | Simrad multifunksjon |
DIV. ELEKTRONIKK | Kameraovervaking på dekk |
Innreiing
Oppvarming frå motor |
Portapotti |
Solid teinebåt frå Jemar Norpower. Rigga for teinedrift med ope dekk akter og skottekorg.
Fartøyet har vore godkjend og brukt i oljevern. Oljevernsertifikat er utgått, men bør enkelt la seg gjere å fornye.
Seljar fått sveisa laus notbinge tilpassa båten. Denne har ikkje vore brukt. Solent teinehalar for montering
Akseltrekk og bytte av simmering i hylse, samt tetning på trekkstang vart utført i november 2020.
Nye forbruksbatteri i 2021.
Påmontert garnhalar inngår ikkje i salet.
Tek utgongspunkt i at alle detaljar er korrekte, men kan ikkje garanterast.
Ta kontakt med Hummelsund Maritim AS om du ynskjer ytterlegare informasjon eller vil inspisere fartøyet.